Oletko miettinyt mitä arvoa verkkosivustosi tuottaa sinulle ja asiakkaillesi?
Me autamme sinua löytämään vastaukset.
Suunnittelu kannattaa aloittaa määrittämällä ostajapersoonat ja avainsanatutkimuksella. Selvitetään millä avainsanoilla tuotteita haetaan.
Sivuston visuaalinen ilme ja helppokäyttöisyys luovat luotettavan ja ammattimaisen kuvan yrityksestä sekä tukevat myyntiä.
Verkkosivuston on tarkoitus toimia myynnnin ja markkinoinnin välineenä ja tämän vuoksi on tärkeää seurata ja kehittää sen toimintaa. Tässä kannattaa käyttää mm. Google Analyticsiä, jonka avulla saat tietoa siitä miten sivuilla kävijät käyttäytyvät ja millä sivuilla he liikkuvat sekä kuinka kauan he viipyvät sivuilla. Nämä tiedot auttavat sinua kehittämään sisältöä vastaamaan paremmin kohderyhmäsi tarpeisiin.
Esimerkiksi sivuston välitön poistumisprosentti kertoo miten kiinnostavalta sinun sivusi vaikuttaa kohderyhmälle ensinäkemältä. Se kertoo myös vastasiko se hänen hakukriteereihinsä ja kuinka hyvin linkin kuvaus Googlessa/sivun nimi vastasi hänen mielestään sisältöä.